Vasario 18 d. , mokiniams atostogaujant, Gruzdžių gimnazijos pedagogai susirinko į posėdį pasitarti, kaip gerinti ugdymo kokybę. Šį kartą mokytojai išsamiai analizavo temą „ Mokinių vertinimo ir įsivertinimo priemonių taikymas, siekiant aukštesnių mokymosi rezultatų“. Pedagogai patys išbandė grupinio darbo metodą, kurį vis dažniau taiko dirbdami su mokiniais. Metodinė taryba kartu su pavaduotoja ugdymui A.Šlikiene atsakingai suplanavo grupinio darbo metodo visus etapus. Grupių moderatorės I.Jašiskienė, O. Venckienė, V. Yseuks ir L. Jokubaitienė su kolegomis išanalizavo mokinių įsivertinimo metodų efektyvumą, naudą mokiniams, tėvams ir mokytojams, aptarė iškylančius iššūkius bei apibendrino jau turimą patirtį. Dalindamiesi įžvalgomis ir gerąja darbo patirtimi, mokytojai priėmė bendrus susitarimus, kurie padės mokinių įsivertinimą padaryti kokybišką ir patrauklų, o kitaip organizuotas pedagogų posėdis sukūrė labai darbingą atmosferą.
Metodinės tarybos pirmininkė D. Jonkienė